Kuidas saada oma kontorile Rohelise Kontori tunnistus?
Tunnistuse saamiseks peab organisatsioon rakendama rohelise kontori põhimõtted ja vastama kriteeriumitele. Kriteeriumite aluseks on Rohelise Kontori kontrollküsimustik. Ettevõte peab vastama kõikidele 1. taseme kriteeriumitele. Kriteeriume võib täita iseseisvalt või kasutada konsultandi abi.
Abiks Rohelise Kontori süsteemi rakendamisel ning kriteeriumite täitmisel on Rohelise Kontori käsiraamat.
Kui kõik vähemalt 1. taseme kriteeriumid on täidetud ning kontoris rakendatakse Rohelise Kontori põhimõtteid, tuleb tunnistuse taotlemiseks avaldada soovi Eesti Keskkonnajuhtimise Assotsiatsioonile (ekja@ekja.ee).
Kriteeriumidele vastavust hinnatakse välisauditi käigus. Pärast edukat auditit väljastab EKJA teie kontorile Rohelise Kontori tunnistuse.
Tunnistus on asukohapõhine, st väljastatakse Rohelise Kontori süsteemi rakendavale kontorile, mitte kogu organisatsioonile.
Kuidas Rohelise Kontori tunnistust hoida ja pikendada?
Rohelise Kontori tunnistus kehtib 3 aastat. See tähendab nende 3 aasta jooksul rohelise kontori põhimõtete pidevat järgimist, keskkonnaalaste andmete kogumist, samuti tuleb koostada igal aastal uus keskkonnategevuskava ning viia läbi tegevuskavas ettenähtud keskkonnaalased tegevused.
Tunnistuse pikendamiseks tuleb 3 aasta pärast viia läbi uus audit kriteeriumidele vastavuse hindamiseks. Selleks võtke ühendust ekja@ekja.ee.