Kuidas saada oma kontorile rohelise kontori tunnistus?
Rohelise kontori tunnistust väljastab Eesti Keskkonnajuhtimise Assotsiatsioon. Tunnistuse taotlemiseks tuleb pöörduda EKJA poole (ekja@ekja.ee) ning esitada järgmised materjalid:
- Täidetud kontrollküsimustik (esimese taseme kriteeriumid peavad olema täidetud)
- Organisatsiooni keskkonna-/kestlikkuse põhimõtteid kajastav dokument
- Kestlikkuse/keskkonnategevuskava (järgnevaks üheks või rohkemaks aastaks) – nimekiri tegevustest ja meetmetest, millega plaanitakse oma keskkonnaeesmärkide poole liikuda ja rohelist kontorit edasi arendada
- Keskkonnategevuse mõõdikute näitajad (vähemalt minimaalselt nõutud valdkondades ja viimase aasta kohta)
- Töötajatele mõeldud keskkonnategevust reguleeriv kord või juhis (nn keskkonnahoidliku kontoritöötaja meelespea)
Rohelise kontori põhimõtete ja kriteeriumite täitmise taseme hindamiseks tehakse välisaudit.
Pärast edukat auditit väljastab EKJA organisatsioonile rohelise kontori tunnistuse, mis kehtib kolm aastat. Tunnistuse kehtivuse pikendamiseks tuleb uuesti läbida auditeerimine, mille järel pikendatakse tunnistuse kehtivus järgmiseks perioodiks.
Rohelise kontori tunnistus on asukohapõhine, st väljastatakse rohelise kontori süsteemi rakendavale kontorile (kontori asukohale), mitte kogu organisatsioonile.